22 Ocak 2013 Salı

KARADENİZ TURU/ORDU...

    Merhaba, Karadeniz turu gezi notlarımıza kaldığımız yerden devam. İlk  Samsun gezimizi anlatmıştım. Sıra geldi fındığın baş kenti Ordu' yu benim izlenimlerimle anlatmaya. Benim Ordu'ya ikinci gelişimdi. Bence Ordu Karadeniz sahilinin en güzel ve modern şehirlerinden, Samsun'dan sonra da ikinci güzel şehri.
Doğal güzelliklerinden başka, Ordu'da aslında tarihi olarak görülecek pek bir yer yok. İlk olarak bütün şehri tepeden görebileceğimiz Boztepe'ye çıkıyoruz. Ben burayı daha önce gördüğüm için neyle karşılaşacağımı biliyordum. İlk defa gören arkadaşlarım gördükleri manzara karşısın da oldukça büyülendiler. Burada bütün şehri tepeden seyrederken yanında, çayınızı, kahvenizi, içebileceğiniz çeşitli cafeler ve restoranlar mevcut. 
 Rehberimiz  isteyenlerin aşağıya teleferikle inebileceğini söylediğinde  yükseklik korkusu olan ben, açıkçası bu duruma pek sıcak bakmadım. Açıkçası içten içe de merak da ediyordum. Arkadaşlarımın ve Emrah'ın (kardeşim)cesaretlendirmesiyle kendimi teleferiğin içinde buldum:) İyi ki de bulmuşum.  Çünkü aşağıya inerken manzara muhteşemdi.
                                      Bu manzara eşliğinde yavaş yavaş, sahilde olan bitiş yerine indik.


                    Birde bu manzarayı gece görelim dedik ve soluğu teleferikte alıp tepeye çıktık.
Karadeniz'e gidip de çay fabrikası görmeden olur mu? Olmadı zaten Tirebolu'da bulunan çay fabrikasını gezdik, alışverişler yapıldı.

                                                    Çay fabrikasının hemen yanındaki fındık bahçesi..
Ordu turumuzu tamamlayıp Trabzon'a doğru yol alıyoruz.
Devamı var. Sevgiler...

3 yorum:

  1. çok güzel yerlermiş yurdu her yeri ayrı güzel ama yeşillikler duruyor yaz mı kış mı yada cennet mi

    YanıtlaSil
  2. ben hiç karadenize gitmedim ama çok gitmek istiyorum helede böyle güzel resimler görünce ..

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun Allah şifa versin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...